چطور میشود در عین دریافت مبالغ زیادی برای خدمات و محصولاتتان مشتری هم از شما سپاسگزار باشد؟
وقتی اپل اولین بار دستگاه پخش موسیقی افسانه ای خود ، آی پاد را معرفی کرد، میتوانستند درباره ظرفیت ۵ گیگابایتی آن یا سایر ویژگی های فنی اش مثل سایر دستگاه های پخش موسیقی آن روزها صحبت کنند.
ولی بجایش چطور آن را معرفی کردند؟
۱۰۰۰ اهنگ در جیب شما
هوشمندانه است ! پنج گیگابایت برای اکثر مشتریان هیچ مفهومی ندارد.ارائه اطلاعات فنی پیچیده هم همینطور ولی ((۱۰۰۰ اهنگ در جیب شما)) چیزی است که هر فردی سریعاً متوجه آن و مزایایی که به همراه دارد می شود.
اپل به هیچ وجه اولین یا بهترین دستگاه پخش موسیقی قابل حمل نبود،ولی با فاصله زیاد موفق ترین بود چون این توانایی را دارد به سرعت و سهولت دلایل خرید را برایتان بیان کند.
شما در کسب و کارتان چه کاری میتوانید انجام دهید که اینگونه جلب توجه کند؟ شفاف سازی این موضوع تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کارتان خواهد داشت.