تصور کنید شما یک شکارچی هستید
صبح ها بیدار میشوید اسلحه ات رو بر میداری و برای شکار بیرون میروی بعضی روزها دست پر برمیگردید و خانواده تان هم دلی از عذا در می آورند ، بعضی روزها هم دست خالی برمیگردید و خانواده تان گرسنه میماند.
هروز تحت فشارید که شکاری گیر بیاورید،
انگار مبارزه ایست بی پایان .

حالا تصور کنیدکه یک کشاورزید
بزرهایتان را میکارید و منتظر میشید تا به بار بنشینند و آماده ی برداشت شوند، در این فاصله به آنها کود میدهیدو بهشون میرسید ، محصول را آبیاری و رسیدگی میکنید ، وقتی به بار نشستن دست به کارمیشید و آنها رو برداشت میکنید.

واقعیت این است که
بیشتر مشتریان بالقوه زمانی که آگهی تبلیغاتی شما را میخوانند و در معرض پیشنهاد منحصربفرد فروش شما قرار میگیرند، نمیتوانند بلافاصله خرید کنند، بنابراین بهتر است اطلاعات تماس آنها رابگیرید و تا وقتی که آمادگی خرید پیدا میکنند با آنها در ارتباط باشید.

این نوع بازاریابی مانند کشاوری است (در واقع نوعی سرمایه گذاری برای آینده)
همزمان باگسترش بانک اطلاعاتی ، کسب و کار شما هم نیز بزرگ خواهد شد.
آلن دیپ – کتاب بازاریابی یک صفحه ای