آماده سازی
قبل از شروع کردن کارهای زیادی برای انجام وجود دارد که همشون باید رعایت بشه.

* هدف از ایجاد پیج چی هست ؟

*به چه کسانی خدمت رسانی میکنید (بازار هدف) ؟

*چطور دوست داری دیده بشی ( برندینگ ) ؟

بنچ مارکینگ
جایگاه خود را در بین مخاطبان بشناسید.

*دیگر پیج های مشابه به شما چه کارهایی میکند؟ شما علاوه بر اونها باید خدمتی برجسته تر انجام بدید و نشان بدید که شما متفاوت هستید.

*فالوورها انتظار دارن ازتون چی بینن؟
بگردید و تحقیق کنید و بهترین چیزهارو که میشه انجام داد در اختیارشون بزارید و بهشون پیشنهادش کنید.

بهینه سازی پیج
خیلی راحت توضیح بدید که شما چه کار میکنید ، برای چه کسانی مفید هستید ؟ چطور میتونید خدمت کنید.این به شما کمک میکند که بازدید کنندگان پیجتون به فالوور تبدیل شوند

* نام پیج ، بایو ، هایلایت و محتوای پیج به معرفی شما میتونه کمک کنه !

 

ایمان دیلمانی دیجیتال مارکتینگ

 

اجتماعی بودن

شما در دنیای مجازی قدم برداشته اید ، شروع کنید به ارتباط گرفتن با دیگران .

* با اکانت های دیگر در ارتباط باشید ، در پیج های مختلف فعالیت کنید ، این به شما کمک میکند که در معرض توجه قرار بگیرید و ارتباط راحتری بگیرید.
* خودتون رو نشون بدید ! کامنت هارو درست جواب بدید ، دایرکت رو دیر جواب ندید و به مخاطبان توجه داشته باشید

بررسی فیدبک
تمامی نتایج بدست آمده از تولید محتوا یا تبلیغات رو با دقت بررسی کنید و متوجه می شوید که کدام یک از فعالیت های شما نتایج خوبی داشته و به تکرار آنها بپردازید.

* به نظر و درخواست هایی که فالوور ها دارن توجه کنید.
* همیشه نتایج Insights پیج رو بررسی کنید.

تسلط بر تولید محتوای مناسب برای پیج اینستاگرام و یا سایت کمک بسیار بزرگی در شناخت بازار هدف ، فروش و تعامل با مخاطبان دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در تماس باشید . ..